Tiguan eHybrid je už možné objednat i v Česku. Bez milionu to ale nepůjde...

AutoRoad.cz, 19. února 2021, 23:07 Aktualizováno 20.2.2021, 02:18 Google+

Volkswagen zařadil do své nabídky na českém trhu nový plug-in hybridní model Tiguan eHybrid. Bestseller značky v segmentu SUV kombinuje díky nejvyššímu celkovému výkonu 180 kW (245 k) a režimu výhradně elektrického pohonu sportovní dynamiku a mobilitu s nulovými emisemi. Čeští zákazníci mohou nový Tiguan eHybrid objednávat ve dvou výbavových verzích Elegance a R-Line za ceny od 1 055 900 Kč.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Tiguan eHybrid kombinuje zážehový motor 1.4 TSI (110 kW / 150 k) s elektromotorem (85 kW / 116 k) a s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG

Volkswagen Tiguan eHybrid kombinuje zážehový motor 1.4 TSI (110 kW / 150 k) s elektromotorem (85 kW / 116 k) a s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

„Plug-in hybridní modely, jakým je nový Tiguan eHybrid, jsou důležitým pilířem naší strategie ‚Way to Zero‘, jejímž prostřednictvím hodláme dosáhnout neutrální bilance emisí CO2 do roku 2050,“ říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „S novým modelem Tiguan eHybrid nabízíme našim zákazníkům možnost každodenního dojíždění s nulovými emisemi při zachování všech výhod automobilu se spalovacím motorem pro cestování na velké vzdálenosti. A v režimu GTE si může řidič Tiguanu eHybrid užívat mimořádné dynamiky při sportovní jízdě. Plug-in hybridní pohon tak umocňuje nesmírnou všestrannost a variabilitu našeho bestselleru v segmentu SUV.“

Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej nového plug-in hybridního modelu Tiguan eHybrid ve dvou výbavových liniích Elegance a R-Line, jejichž ceny byly stanoveny na 1 055 900 Kč, resp. 1 088 900 Kč.

Nový Volkswagen Tiguan eHybrid kombinuje zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) s elektromotorem o výkonu 85 kW (116 k) a s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG. Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy je 180 kW (245 k). Řidič má k dispozici maximální točivý moment 400 N.m. Využitelná kapacita akumulátorové baterie je 13 kWh, což umožňuje dojezd v režimu výhradně elektrického pohonu až 50 km podle metodiky WLTP. V závislosti na výkonu nabíjení (max. 2,3 kW z konvenční elektrické zásuvky, nebo až 3,6 kW z nabíjecího stojanu, resp. nástěnné nabíječky) trvá doplnění elektrické energie do vybité sady akumulátorů 3,5 až 5 hodin.

Řidič modelu Tiguan eHybrid má na výběr několik provozních módů. V režimu „Hybrid“ využívá řídicí jednotka plug-in hybridního pohonu oba zdroje hnací síly podle aktuální jízdní situace. Přední kola může pohánět pouze spalovací motor, samotný elektromotor, nebo kombinace obou jednotek. Při zpomalování navíc probíhá rekuperace kinetické energie. Požaduje-li řidič maximální jízdní dynamiku, stačí manuálně aktivovat režim „GTE“. Cestování s nulovými emisemi umožňuje „E-Mode“. V tomto režimu se Tiguan eHybrid také rozjíždí, pokud jsou akumulátory dostatečně nabité a venkovní teplota je vyšší než -10 °C.

Vytisknout

Diskuze: Tiguan eHybrid je už možné objednat i v Česku. Bez milionu to ale nepůjde...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda vystavila skici modelu Kushaq pro indický trh

Škoda vystavila skici modelu Kushaq. Nebude ho škoda pro Indii?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud