Český pilot Roman Staněk obsadil v hlavním závodě šampionátu Formule 3 v holandském Zandvoortu čtvrté místo a se ziskem 109 bodů se nachází na třetím místem průběžného pořadí šampionátu Formule 3.
To vede Victor Martins z týmu ART GP, který v dnešním závodě skončil na druhém místě a na kontě má bodů 126. Staněk na něj tedy ztrácí 17 bodů před posledním závodním víkendem, který se uskuteční již za týden v italské Monze. Hlavní závod v Nizozemsku ovládnul Staňkův týmový kolega z Tridentu Barbadosan Zane Maloney.
Po startu se Staněk propadl na páté místo za Argentince Franca Colapinta a zpátky na čtvrtou pozici se dostal až v 8. kole po chybě v té době na třetím místě jedoucího Američana Jaka Crawforda z týmu PREMA. Závod byl poznamenán několika výjezdy safety caru, které ale Staňkovi pomáhaly v šetření pneumatik, a i přesto s nimi měl na konci velké problémy a útok na pódium tak nebyl možný.
V celkovém pořadí Staněk poskočil o dvě příčky vzhůru před piloty týmu PREMA Arthura Leclerca a Olivera Bearmana, kterým se víkend v Zandvoortu nepovedl.
Průběžné pořadí šampionátu:1 Victor Martins 1262 Isack Hadjar 121 3 Roman Staněk 109 4 Oliver Bearman 106 5 Zane Maloney 102 6 Arthur Leclerc 101 7 Jak Crawford 90 8 Caio Collet 80
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.