Jak funguje Digitální Showroom?

Toyota | foto: Toyota

Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu?

Chcete se podrobně seznámit s TOYOTOU, když nesmíte ven z domu kvůli KORONAVIRu? Nové technologie Vám to umožní.

TOYOTA ONLINE SHOWROOM | foto: Toyota

Na webových stránkách Toyoty si zadáte požadavek na předvedení vozu a ozve se Vám prodejce dealera Toyoty, kterého jste si vybrali. Prodejce použije Digitální Showroom, jednoduchý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Jeho hlavním účelem je zprostředkovat zákazníkovi audiovizuální prezentaci vozidla za pomoci vybrané online služby.

Automobilka Toyota tak zareagovala na situaci, kdy jsou nařízením vlády uzavřeny showroomy a zákazníci jsou nuceni být doma. Prostřednictvím popsané technologie mohou absolvovat prohlídku vybraného vozidla Toyota z pohodlí a bezpečí domova.

Virtuální Showroom Toyota | foto: Toyota

Na webových stránkách Toyoty si vyberou stránku Virtuální Showroom, dále si vyberou vozidlo o které mají zájem, zvolí prodejce a vyplní krátký formulář s údaji nutnými pro dálkové spojení.

Následně se jim prodejce přihlásí a předvede zákazníkovi vozidlo, včetně zodpovězení jeho dotazů. Nejedná se tedy o virtuální předem připravenou prohlídku, ale online živé předvedení vozidla včetně odborného poradenství.

Ne nadarmo se říká, že každá špatná věc má i své dobré stránky. V případě uzavření "kamenných showroomů" je to využití moderních technologií ve prospěch zákazníka.

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od vozu, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Předání vozu klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení vozu zákazníka na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu nejlépe předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy