Koncepční elektromobil 『45』 se svým způsobem ohlíží také zpět do minulosti. Jeho inspirací byl totiž první model značky Hyundai ze 70. let 20. století. Progresivní studie je přitom symbolickým milníkem vývoje designu budoucích elektromobilů Hyundai.
Design nového koncepčního vozu vychází z progresivního přístupu, který rozvíjí designérský styl „Smyslné sportovnosti“ značky Hyundai. „Smyslnost“ reprezentuje větší emocionální náboj, který zákazníci mohou prožívat prostřednictvím designu, a „sportovnost“ vyplývá z realizace uvedených hodnot prostřednictvím inovativních řešení pro mobilitu.
Koncepční vůz Hyundai 『45』 bude před zraky globálního publika odhalen 10. září na Frankfurtském autosalonu (v 9:25 h SELČ, v hale 11). Hyundai také představí rozmanité budoucí inovace automobilové techniky a začlenění lifestylových aplikací v rámci strategie svobodného stylu „STYLE SET FREE“.