Škoda Vision E má premiéru na celém světě. Sledujte

Škoda Vision E je ve formě konceptu připravena zazářit na autosalonu v čínském Šanghaji | foto: Škoda Auto

Škoda vstupuje s novou studií Vision E do éry mobility budoucnosti a svým příznivcům, přátelům a zákazníkům na celém světě umožní se tohoto momentu zúčastnit. Uživatelé chytrých telefonů mohou prezentaci první elektricky poháněné studie, která se koná 19. dubna 2017 v Šanghaji, díky virtuální realitě zažít na celém světě a seznámit se i s detaily studie ŠKODA VISION E. Potřebují k tomu jen novou aplikaci „Škoda VR.“

„Těší nás, že můžeme představit studii Škoda Vision E v Šanghaji a současně i na celém světě,“ říká Stefan Büscher, vedoucí marketingu společnosti. „Společně s našimi partnery Google a HTC se rozjíždíme i ve virtuálním světě a zveme přátele a příznivce naší značky, aby nás na této cestě doprovodili. Díky novým technologiím a aplikaci Škoda Virtual Reality-App mohou zájemci prozkoumat studii z domova a odtud také zažít, jak bude vypadat mobilita budoucnosti,“ dodává Büscher.

Značka otevírá troje dveře vedoucí k virtuální realitě. Automobilka jednak současně s prezentací nové studie na autosalonu Auto Shanghai pozvala hosty k tematickým akcím ve vybraných městech na celém světě. Na nich mohli návštěvníci prezentaci sledovat prostřednictvím nejmodernějších brýlí pro virtuální realitu VIVE od HTC a příslušných sluchátek. Mohli se přitom vžít do role reálného návštěvníka autosalonu, rozhlédnout se na místě a novou studií Vision E individuálně prozkoumat. Další výhoda virtuální reality: zájemci se tímto způsobem mohli seznámit s inovativním elektrickým pohonem, prozkoumat futuristický design emocionálně řešeného coupé a také mohli vyrazit i na digitální zkušební jízdu. Automobilka nabídla tuto Premiéru 2.0 společně s partnerem HTC v těchto městech:
- Berlín
- Bratislava
- Madrid
- Mladá Boleslav
- Oslo
- Praha
- Šanghaj
- Tel Aviv

Druhé dveře se otevřely 100 vybraným osobnostem. Ty se prostřednictvím brýlí pro virtuální realitu Daydream od partnera značky Škoda, společnosti Google, ponořily do digitálního světa. O přenos dat se přitom postaral chytrý telefon Motorola MotoZ. Takto vybaveny mohly tyto osobnosti sledovat jedinečnou prezentaci studie Vision E doma, na pracovišti nebo na libovolném místě kdekoliv na světě. Soupravu Google Daydream-Headset tento okruh hostů obdržel už 10. dubna 2017.



Velkolepou světovou premiéru mohou zažít i zákazníci, přátelé a příznivci značky. Nová aplikace „Škoda VR“ pro chytré telefony umožňuje 360-ti stupňový zážitek z této inovativní studie. Uživatelé chytrých telefonů mohou několika pohyby prstů hravě prozkoumat nové technologie vozu Škoda Vision E.

Aplikace je od 18. dubna bezplatně ke stažení na Google Play a v App Store.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy