Příprava výroby stála nemalé náklady, automobilka Opel uvádí částku převyšující 500 milionů eur. Sám výkonný ředitel společnosti Opel Dr. Karl-Thomas Neumann zdůrazňuje význam události, protože právě model Opel Insignia je důležitý pro obchodní úspěch tohoto německého výrobce automobilů.
Opel Insignia druhé generace zažil svoji premiéru na mezinárodním veletrhu automobilů, který se uskutečnil tento měsíc v Ženevě. Letos v létě by se měl objevit na trhu. Od 16. března lze objednávat modely v provedení Grand Sport a Sports Tourer.
Doktor Karl-Thomas Neumann je přesvědčen, že nová generace modelu Insignia naváže na úspěchy svého předchůdce. Ten se pyšní velmi solidním počtem 940 000 prodaných kusů, což ho řadí na čtvrté místo nejprodávanějších vozů automobilky Opel. Insignia první generace se navíc může pochlubit titulem Evropské auto roku 2009.