Zpočátku budou tyto modely pro Evropu vyvíjeny jihokorejskou automobilkou GM Daewoo Auto & Technology Company Ltd. (GM DAT), časem se ovšem v nabídce objeví i další modely z ostatních produkčních lokalit celosvětové sítě koncernu General Motors. Tento postup odráží strategii koncernu GM, který chce zvýraznit pozici Chevroletu jako základní značky produkující dostupné modely určené především pro zavedené trhy. Chevrolet by měl hrát také vedoucí úlohu velkoobjemového dodavatele na nových a rychle se vyvíjejících trzích.
Modely Chevrolet, vyráběné automobilkou GM DAT se už prodávají na mnoha trzích střední a východní Evropy, dodávají se také do severní a jižní Ameriky, do řady asijských zemí a také do jižní Afriky. Dosavadní prodeje těchto modelů Chevrolet překonávají očekávání. Výrazem důvěry koncernu GM v konstrukci a kvalitu modelů automobilky GM DAT je i pokračování investičního plánu výši 1,5 miliardy USD do výrobních kapacit jihokorejského výrobce. Na mezinárodním autosalonu v Paříži bude představen koncept S3X, který naznačí možný styling budoucích modelů značky Chevrolet.
Nová organizační struktura společnosti Chevrolet Europe se formuje za stávající evropské infrastruktury GM Daewoo. Společnost Chevrolet Europe bude odpovědná za uvádění a následný prodej modelů Chevrolet. O bezprostřední kontakt značky Chevrolet s evropskými zákazníky se bude starat více než 1800 prodejních a servisních center. Stávající majitelé modelů Daewoo mohou i nadále počítat se stejnými záručními podmínkami, jejich vozy Daewoo budou servisovat stejní dealeři, kteří budou prodávat nové modely značky Chevrolet. Nová organizace bude své kroky koordinovat s prodejními, marketingovými a poprodejními aktivitami společnosti GM Europe.
„Chevrolet je v současné době aktivní ve více než sedmi desítkách zemí světa, kde se jenom vloni prodalo přes 3,6 milionu automobilů,“ říká Jonathan Browning, vicepresident GM Europe zodpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „S řadou nových modelů značky Chevrolet bude Chevrolet v rámci nové evropské produktové strategie působit jako základní dostupná značka koncernu GM. Podobně se Opel/Vauxhall posouvá vpřed podporován značkami Saab, Corvette a Cadillac.“
„Nyní máme produktové portfolio, které má potenciál přesáhnout všechny dřívější meze a limity,“ říká Erhard L. Spranger, výkonný ředitel společnosti Chevrolet Europe. „Našim cílem je využít tento růstový potenciál v Evropě na maximum, tak, jak předpokládá globální růstová strategie značky Chevrolet.“
Stávající americké modely značky Chevrolet se budou i nadále prodávat ve všech zemích EU a také ve Švýcarsku a v Norsku. Prodej modelů Chevrolet Trailblazer, Trans Sport a Tahoe zůstane na základě smlouvy o spolupráci i do budoucna hlavním úkolem nizozemské společnosti Kroyman Corporation.
GMDaewoo
Daewoo končí, nastupuje Chevrolet
Chevrolet akceleruje svoji strategii globálního růstu a v lednu roku 2005 uvede na evropský trh celou novou řadu malých a kompaktních modelů a modelů střední třídy.