Svědčí o tom mj. neustále rostoucí prodeje: Během prvních šesti měsíců tohoto roku se v programu „auto-plus“ prodalo 4568 ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst o 5,8 %.
„Zájemci o ojeté vozy dobře vědí, že u nás najdou skutečnou kvalitu a solidní záruky,“ komentuje pololetní výsledky Petr Neústupný, project manager programu „auto-plus“. „Našim nejsilnějším argumentem je jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů.“ Program „auto-plus“ však přináší řadu dalších výhod a jistot - jde především o možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění a doživotní záruku mobility na vozy Audi, SEAT a Volkswagen.
Do systému „auto-plus“ jsou zařazovány ojeté vozy všech značek koncernu Volkswagen i dalších výrobců. Z koncernových značek se v prvním pololetí nejlépe prodávaly vozy Škoda, ačkoli právě jejich prodej jako jediný nepatrně poklesl – konkrétně na 2229 kusů, což znamená pokles proti stejnému období loňského roku o 2,2 %. Prodeje všech ostatních značek koncernu Volkswagen rostly - nejlépe se prodávaly vozy Volkswagen (953 vozů, meziroční nárůst o 23 %, nejprodávanější model: Golf IV (262 ks)). Vozů SEAT se za první pololetí prodalo celkem 302 (+3,5 %, nejprodávanější model: Toledo (89 ks)). Vozů Audi se prodalo 234 (+20 %, nejprodávanější model: Audi A6 (67 ks)). Užitkových vozů Volkswagen se během prvních šesti měsíců prodalo 133, což znamená výrazný nárůst o 29 %. Nejlépe se prodávaly modely Transporter (72 ks).
„Mírný pokles prodejů škodovek a naopak další výrazné posílení prodejů vozů sesterských značek koncernu Volkswagen odpovídá zaměření programu „auto-plus“, který se orientuje především na kvalitní vozy Audi, SEAT a Volkswagen,“ vysvětluje Petr Neústupný.
Automobilů ostatních značek se od ledna do června v systému „auto-plus“ prodalo celkem 717, tedy o 13 % více oproti stejnému období roku 2003.
Při budování kontaktů se zákazníky sází projekt „auto-plus“ hodně na internet a tato strategie se osvědčuje. „Počet unikátních návštěvníků našich stránek www.auto-plus.cz se během prvního pololetí vyšplhal až na 384 758, což je o třetinu více, než kolik činila návštěvnost internetových stránek během první poloviny roku 2003,“ říká Petr Neústupný. O kvalitě nabídky a dobré obchodní politice svědčí i rychlá „obrátka“ nabízených automobilů – ojetý vůz z programu „auto-plus“ čeká na svého nového majitele průměrně pouhých 46 dnů.
„Zákazníci oceňují také stále bohatší nabídku ojetých vozů, která dnes zahrnuje bezmála 1700 vozů, a stále hustší síť prodejců - ojeté vozy pod značkou „auto-plus“ se v současné době prodávají v 35 centrech rozmístěných po celé České republice,“ říká Petr Neústupný. Nejúspěšnějším prodejcem se stala firma Auto Jarov, která během prvního pololetí dokázala zákazníkům předat 1359 ojetých vozů.
Import Volkswagen Group
Program „auto-plus“ znovu posílil
Program prodeje ojetých vozů pod značkou „auto-plus“, který zavedl dovozce automobilů Audi, SEAT a Volkswagen v roce 2001, patří dnes k nejvyhledávanějším způsobům koupě kvalitního ojetého vozu.