MINI považováno za naprostý vrchol

MINI se objevilo na samotném vrcholu žebříčku. 93 procent jeho vlastníků uvedlo, že jsou s tímto vozem „velmi nebo naprosto spokojeni“.

Tyto výsledky vycházejí z průzkumu AutoPacific 2004 zabývajícím se mírou spokojenosti s automobily.
Míra spokojnosti s vozem je jednou z kategorií (celkem jich je 44), podle které se výsledky určují. Míra spokojenosti s vozem je však pro anketu velmi významná. Je to důležité měřítko určující, jak je opravdu vlastník spokojený se svým novým autem.

Podle průzkumu AutoPacific uspělo MINI v těchto kategoriích: image, místo na předních sedadlech, brzdy, ergonomie ovladačů, ovládání, výhled, cena, náklady na provoz, pomalý pokles hodnoty a užitečnost. MINI jako značka vyhrála 17 ze 44 kategorií.

„Výsledky ankety AutoPacific nás velmi potěšily,“ shrnuje Jack Pitney, viceprezident MINI USA. „Úspěch MINI na trhu byl výborný už od chvíle, kdy jsme auto v USA představili. Náš prodej je stále velmi silný a tento průzkum pouze potvrzuje to, co nám naši zákazníci říkají, když vysvětlují, proč se rozhodli právě pro tento vůz.“

MINI nabízí přesvědčivou úroveň produktu s jedinečným a snadno rozpoznatelným designem. Vůz zákazníkům poskytuje velmi silné emoce spojené s příjemnou motoristickou zkušeností. MINI nabízí volbu přesně podle chuti a zákazníci si mohou individualizovat své MINI jako žádný jiný vůz. Stojí za to dodat, že mnoho netradičních metod tvoří jedinečný marketingový přístup MINI. Patří sem i jakási „drzá“ neúcta, která zákazníky oslovuje.

BMW Group v America
BMW Severní Amerika, LLC působí ve Spojených státech od roku 1975.
ROLLS-ROYCE Motors Cars NA, LLC začalo distribuovat auta v roce 2003. Stále rostoucí BMW Group ve Spojených Státe zajišťuje marketing, prodej a finanční servis organizacím značky BMW, MINI, ROLS-ROYCE Motor Cars; DesignworksUSA, firma zabývající se průmyslovým designem v Kalifornii; technologická kancelář v Silicon Valley a dalším jiným operacím po celém zemi. BMW Manufacturing Co., LLC v Jižní Karolíně je součástí výrobní sítě BMW GROUP a je exkluzivní výrobní továrnou pro všechny Z4 roadstery a X5 Sports Activity Vehicles. Prodejní organizace BMW Group reprezentuje v USA síť 340 automobilových center, 327 center pro Sports Activity Vehicles BMW, 148 motocyklových maloobchodů, 76 dealerů MINI a 25 dealerů ROLLS-ROYCE. BMW (US) Holding Corp., prodejní centra BMW Group pro severní, střední a jižní Ameriku sídlí v Woodcliff Lake, New Jersey.

AuTec Group

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy