Mazda Verisa je kompaktní vůz, který nabízí zákazníkům nejenom vysokou kvalitu vyplývající z pozornosti věnované zpracování. Jméno Verisa je originální slovo, které vzniklo kombinací italského slova „verita“, což znamená pravda a anglického slova „satisfaction“ = uspokojení, a vnukne tak představu „skutečného naplnění“.
Tento nový vůz je určen pro široký okruh zákazníků, přičemž důraz je kladen na páry kolem 30-ti let, které si užívají svého vlastního životního stylu, zejména když se rozhodují o výrobcích nebo samotném životním stylu. Zatímco vůz nabízí vynikající jízdní vlastnosti, typické pro vozy Mazda nové generace, Verisa přináší též odlišný design a jedinečnou funkčnost pro snadné užívání.
Měsíční plánovaný prodej na domácím japonském trhu činí 2 500 vozů.
„Verisu jsme vyvinuli, abychom uspokojili dnešní zákazníky, kteří mají silný smysl pro hodnoty a životní styl,“ řekl president Mazdy pan Hisakazu Imaki. „Verisa je vůz, který hluboce odráží filozofii Zoom-Zoom a DNA značky, které je obsaženo v našich stávajících čtyřech výrobcích nové generace.*1) Zatímco dosahujeme našich tradičních skvělých jízdních vlastností, představujeme současně nový stylistický vůz. Rádi bychom také zdůraznili, že jsme tento vůz vyvinuli v neuvěřitelně krátké době, a to díky systému Mazda Digital Innovation (MDI), a to bez toho, abychom ubrali na úrovni kvality, kterou dnešní zákazníci očekávají.“
AUTO PALACE GROUP
Mazda Verisa na japonském trhu již v prodeji
Minulůý týden Mazda Motor Corporation na celém domácím japonském trhu uvedla do prodeje prostřednictvím dealerů Mazda Afini a Mazda Autozam novinku Mazda Verisa.