V sobotu počasí jezdcům příliš nepřálo, trať zkrápěl vytrvalý déšť a s těmito obtížnými podmínkami se nejlépe vyrovnal Dušan Nevěřil s formulí 3000 Lola.
V neděli nastoupilo celkem 96 jezdců na startovní rošt ke dvěma závodním jízdám, které se již jely za příjemného slunečného počasí. Diváci mohli tentokrát sledovat jednak soudobé vozy v čele s formulemi a sportovními prototypy skupiny CN, a na trati rovněž bojovaly historické vozy v poháru FIA Championship v závodech historických automobilů do vrchu.
Svou suverenitu na šternberské trati opět prokázal sympatický Maďar László Szász, kterému diváci podél trati připravili téměř domácí prostředí. Na své formuli Nippon z dílen Reynardu dosáhl nejlepšího součtu časů z obou jízd a zaslouženě zvítězil. Na druhé pozici skončil Rakušan Hermann Waldy s vozem Reynard 94D F3000 a třetí místo obsadil Slovák Jaroslav Krajčí s vozem Lola F3000 Zytek. Z českých jezdců byl nejrychlejším Dušan Nevěřil s Lolou 3000.
Slabší divize však zcela opanovali domácí jezdci, ve skupině A zvítězil Jaromír Malý s dvoulitrovým Fordem Escort Maxi Kit, skupinám N a SP vévodili Oskar Beneš s Fordem Escort RS Cosworth, respektive Dan Michl za volantem Peugeotu 306.
Ecce Homo 2004
O víkendu 5.-6. června se jel na trati ve Šternberku čtvrtý závod jedenáctidílného seriálu mistrovství Evropy automobilů do vrchu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem