..nový model, Škodu Octavii resp. Peugeot 407, a obě změnily design svých webových stránek.
U Škody překvapí výrazná změna barevné stylizace, která se proměnila z převládající zelené na hnědou. Navíc je na tento čtvrtek 3. června u Škody plánováno, společně se startem Rallye Acropolis, spuštění nových stránek MOTORSPORT.
Podle automobilky Peugeot mění společnost původní design svých stránek z roku 1997 na nový, který se řídí aktuálnějšími předpisy pro vizuální podobu. Struktura nového designu vychází z různých úmyslů, s kterými lidé na stránky přicházejí. Objevit Peugeot, vybrat si svůj vůz a využít poprodejní služby. Vizuálně vychází vzhled stránek ze čtvercové sítě, která výrazně odděluje jednotlivé obsahové celky a návštěvníkovi tak usnadňuje orientaci.
Škoda a Peugeot změnily své webové stránky
Zajímavým tahem se v minulých dnech prezentovaly automobilky Škoda a Peugeot. Obě totiž uvedly do prodeje..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel III. učinil rázný krok pro dobro královské rodiny!
-
Markéta Pekarová Adamová: První slova o rozhodnutí ministerského kandidáta Tuleji
-
Plzní otřásl nález lidské hlavy v řece. Případ řeší kriminalisté
-
Agáta Hanychová o kostlivci ve skříni: Zatajil jí Dopita něco závažného?
-
Policie kvůli němu evakuovala školu v Litvínově! Muži hrozí tři roky za mřížemi
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?