..v anglickém Wokingu vytvořili nové zkušební zákaznické centrum, určené zatím především pro majitele supersportovních vozů Mercedes-Benz SLR McLaren.
Centrum je postaveno na míru jen pro vozy 21. století, tedy zmíněného supersportu SLR a následujících modelů. Systém prodeje vozů a péče o zákazníka je postaven na základech projektu PLM (Personal Liaison Manager), který byl poprvé zaveden a osvědčil se u prodejů luxusních limuzín Maybach.
Každý majitel nového vozu dostane k dispozici svého vlastního managera, na kterého se může obrátit prostřednictvím telefonního čísla uloženého v palubním telefonu. Určený manager musí být k dispozici v kteroukoli dobu a k jeho povinnostem patří i služby, jenž se netýkají přímo produktu automobilky, jako např. zajištění podpory a pomoci při návštěvě důležitých kulturních nebo sportovních událostí. Manageři jsou zaškoleni pomocí různých kurzů a seminářů a musí ovládat alespoň dva nebo tři světové jazyky.
Osobní manager pro majitele SLR
Partnerské společnosti Mercedes-Benz a McLaren přichází s novinkou pro movité zákazníky. V centru společnosti McLaren..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Hon na čarodějnice v Česku: Na hranicích skončily desítky nevinných lidí
-
Jak je na tom Bruce Willis? Nové znepokojivé informace o jeho zdravotním stavu!
-
Královna Camilla vzteky bez sebe? Zneužití Karla III. ji pořádně dopálilo!
-
Thor už nemyslí jen na svaly! Chris Hemsworth se od lékařů dozvěděl špatnou zprávu!
-
Princ Harry se na krátko vrátí do Británie! Ale bez Meghan!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem