..v anglickém Wokingu vytvořili nové zkušební zákaznické centrum, určené zatím především pro majitele supersportovních vozů Mercedes-Benz SLR McLaren.
Centrum je postaveno na míru jen pro vozy 21. století, tedy zmíněného supersportu SLR a následujících modelů. Systém prodeje vozů a péče o zákazníka je postaven na základech projektu PLM (Personal Liaison Manager), který byl poprvé zaveden a osvědčil se u prodejů luxusních limuzín Maybach.
Každý majitel nového vozu dostane k dispozici svého vlastního managera, na kterého se může obrátit prostřednictvím telefonního čísla uloženého v palubním telefonu. Určený manager musí být k dispozici v kteroukoli dobu a k jeho povinnostem patří i služby, jenž se netýkají přímo produktu automobilky, jako např. zajištění podpory a pomoci při návštěvě důležitých kulturních nebo sportovních událostí. Manageři jsou zaškoleni pomocí různých kurzů a seminářů a musí ovládat alespoň dva nebo tři světové jazyky.
Osobní manager pro majitele SLR
Partnerské společnosti Mercedes-Benz a McLaren přichází s novinkou pro movité zákazníky. V centru společnosti McLaren..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?