Ekoterorismus v praxi: Škoda Yeti přišla o nejsilnější motory

Kvůli emisní normě Euro 6 se v nabídce motorů pro Yetiho událo dost změn. Nejsilnější benzinový motor bude „jen“ 1,4 TSI.

Downsizing opět jako lék na přísné a pro mnohé nesmyslné emisní normy. Tentokrát se Škodovka musela vypořádat s normou Euro 6 a právě kvůli tomu zmizely z nabídky obě výkonové varianty 1,8 TSI a nejsilnější 2,0 TDI s výkonem 125 kW.

Místo 1,8 TSI bude v nabídce 1,4 TSI s výkonem 110 kW a to jak ve verzi 4x4 s manuálním šestikvaltem, tak i s automatickou převodovkou DSG o stejném počtu stupňů. Pro verzi s pohonem předních kol bude k dispozici 1,2 TSI o výkonu 81 kW, která se stává také nejlevnější verzí. Nezmizela ani 1,4 TSI o výkonu 92 kW, ta bude stejně jako dvanáctistovka, pouze pro předokolku.

Dieselový 2,0 TDI o výkonu 125 kW se přímého nástupce a vlastně ani nepřímého nedočkal. Nejsilnější diesel bude 2,0 TDI o výkonu 110 kW. Ten bude k dispozici s pohonem předních kol, všech čtyř a s manuální i automatickou převodovkou. Druhá výkonová varianta je také tou nejslabší z nabídky vznětových motorů, jedná se o známou 81 kW verzi 2,0 TDI.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy