..značce Ford změnit image.
Ford GT nebude v prodeji dříve než v létě letošního roku, ale americký výrobce již zaznamenává užitek z marketingové strategie před vypuštěním vozu na trh.
Tento 500 koňový sporťák nebude zrovna výnosným artiklem pro společnost Ford, vyjede v pouhých 3 500 exemplářích za dva výrobní roky, Fordu ale jde tímto modelem především o posílení image značky, což se má výrazně projevit na zájmu o všechny modely Fordu.
Ford investoval významnou částku do reklamy již začátkem roku, kdy zaplatil 60-ti sekundový spot při finále amerického Super Bowlu, jednomu z nejsledovanějších přenosů v roce. Průměrná částka za 30 sekund reklamního času při tomto finále se přitom pohybuje okolo 2,25 mil. $ . Reklamní spot pro nový Ford GT se tak vyšplhal na částku kolem 120 mil. Kč. Cena vozu bude dosahovat 139 995 $ (přibližně 3 737 000,-Kč).
Foto: Ford
Ford mění image!
Automobilka Ford počítá s tím, že vypuštěním jejího supervozu Ford GT pomůže..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?