Oproti roku 2002 tak tato aliance zvýšila prodej automobilů o 4,2 procenta, když Renault prodal 2 388 958 vozů a Nissan 2 968 357 automobilů.
Podíl na celosvětovém trhu nyní dosahuje celkově 9,3 procenta (4,1 % pro Renault a 5,2 % pro Nissan), což tuto alianci řadí mezi nejvýznamnější výrobce automobilů na světě.
Spojením těchto dvou automobilek získaly obě značky možnost rychleji a efektivněji expandovat na nové trhy. Zajímavý se zdá být výrazný nárůst u Nissanu a mírný pokles u celkového prodeje Renaultu.
Porovnání prodejů v předchozích letech
------------------2003-------2002-----2002/2003
Renault Group...2,388,958..2,404,977.....-0.7%
Nissan Group....2,968,357..2,735,932.....+8.5%
Renault-Nissan..5,357,315..5,140,909.....+4.2%
Bilance prodeje u aliance Renault - Nissan
Společná aliance Renaultu a Nissanu dosáhla v loňském roce celkového prodeje 5,3 milionu automobilů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Zelenskému mohlo jít o život. Ruský agent je zadržen
-
Útok na Soukupa ze Zemanova okolí: Jaromíre, nefňukej!
-
Kanye West opět v hledáčku policie! Tentokrát kvůli napadení!
-
Putinova EX přišla ve Francii o vilu. Kreml běsní
-
Princ Harry se definitivně rozhodl! Ale Británii tím nepotěšil!
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem
-
TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy