Přepracována byla prakticky celá struktura pohonné jednotky umožňující delší zdvih pístů než u soudobých motorů. Současně byla zmenšena spalovací komora a použity lehčí pohyblivé části, což by mělo přinést celkově větší efektivitu spalování a lepší odezvu motoru v nízkých a středních otáčkách. Upraveno bylo i chlazení, které nově dostalo dva oddělené chladící okruhy bloku a hlavy agregátu.
Společně s několika dalšími drobnými úpravami má mít nová generace čtyřválcových boxerů i menší nároky na benzín, konkrétně o 10 %. Motor bude k dispozici ve dvou objemech 2 a 2,5 litru s podobnými výkony jako nynější jednotky, tedy 109 resp. 123 kW. Více se o současném dvouapůllitru dočtete v našem testu Outbacka 2.5i s převodovkou Lineartronic.
Subaru představilo nové čtyřválcové boxery
Japonská automobilka Subaru uvedla na světlo světa novou generaci zážehových motorů ve dvou objemových třídách. Jedná se (jak jinak) opět o boxery.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel III. slaví první rok na britském trůnu!
-
Madonna zůstává i v 65 letech tahákem pro své fanoušky!
-
Tajná oslava narozenin Jiřiny Bohdalové: Kdo přišel popřát slavné herečce?
-
PUTIN chrastí JADERNÝMI ZBRANĚMI Nařídil velké cvičení
-
Veronika Žilková se raduje: Šťastný konec po dlouhém boji!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?