Kampaň Nemyslíš - zaplatíš bude pokračovat se třemi novými spoty!

Nemyslíš - zaplatíš | foto: Ministerstvo dopravy

Dopravně-bezpečnostní kampaň s názvem Nemyslíš - zaplatíš! bude pokračovat i příští rok. Ministerstvo totiž vypsalo výběrové řízení na zajištění kampaně za celkovou částku 45 milionů korun, sdělil ve čtvrtek Jakub Ptačinský z tiskového oddělení ministerstva.

Měly by se natočit tři nové televizní spoty se zaměřením na dodržování bezpečné vzdálenosti mezi auty, viditelnost účastníků silničního provozu a na problematiku motocyklistů. Veškeré informace budou v nejbližších dnech zveřejněny na Informačním systému o veřejných zakázkách. Zájemci mohou své nabídky podávat do 28. 6. 2010.

Některá dosavadní témata, jako například alkohol a drogy za volantem, používání bezpečnostních pásů či dětských autosedaček a bezpečnost na železničních přejezdech zůstanou v kampani i nadále.

"Jsem rád, že naše úspěšná kampaň bude moci pokračovat i v příštím roce, a pevně věřím, že bude dále napomáhat stále se zlepšujícímu trendu v počtu úmrtí na českých silnicích," řekl ministr dopravy Gustav Slamečka.

Kampaň trvá od října 2008 a původně byla naplánována jen do konce roku 2010. Celkové náklady za toto období dosáhnou částky 150 milionů korun. Statistiky dopravních nehod za poslední měsíce jednoznačně potvrzují účinnost kampaně. Vloni poklesl ve srovnání s předchozím rokem počet usmrcených v silničním provozu o 160 osob. V roce 2010 policie zaznamenala další pokles, tentokrát o rekordních 30 procent, zdůvodňuje ministerstvo pokračování kampaně.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy