Počítá se s jejich nasazením během tří let do faceliftované Fiesty a Focusu. Proslýchá se, že jednotka 1,2 vyvine solidních 135 koní. Pro odstranění nerovnoměrného chodu Ford počítá s použitím dvojice vyvažovacích hřídelí. Zbývající konstrukce bude víceméně totožná s většími čtyřválci stejné řady.
Jednotky EcoBoost kombinují technologie proměnného časování ventilů, přímého vstřikování a přeplňování turbodmychadlem. Výsledkem je dobrý průběh točivého momentu i výkonu a dobrá účinnost. V neposlední řadě snížení objemu motoru znamená nižší hmotnost pohonné jednotky. Z čehož těží především malé vozy formátu Fiesty odlehčením přední nápravy.
Ford vyvíjí tříválce EcoBoost
Ford připravuje menší pohonné jednotky řady EcoBoost. Bude se jednat o tříválce o objemech 0,9 a 1,2 litru.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Plzní otřásl nález lidské hlavy v řece. Případ řeší kriminalisté
-
Agáta Hanychová o kostlivci ve skříni: Zatajil jí Dopita něco závažného?
-
Policie kvůli němu evakuovala školu v Litvínově! Muži hrozí tři roky za mřížemi
-
Jiřina Bohdalová oslavila 93. narozeniny: Poprvé hrála jako šestiletá!
-
Teplé počasí vydrží i příští týden, přesto se ochladí
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?