Komunikační a sociální síť Facebook má jen v České republice přes jeden milion profilů, což je nezanedbatelná uživatelská základna pro jakoukoliv reklamu. To si zřejmě uvědomilo i ministerstvo dopravy, které zde v uplynulých dnech spustilo stránku kampaně Nemyslíš – zaplatíš! (odkaz).
Ta doteď eviduje více než 86 tisíc fanoušků a čtenáři zde najdou pohromadě veškeré informace o kampani včetně propíraných videí a mnohdy nepěkných fotografií ostatních uživatelů. Neméně nepěkná je i aplikace s názvem „Dožiju se konce roku?“, kde každý z vás může zjistit, zda při svém způsobu jízdy do konce roku zemře při dopravní nehodě. Drsné? Ano, ale život na silnicích takový být umí. A bez slitování.
TIP: AutoRoad.CZ na Facebooku – staňte se naším fanouškem!
Dle ministerstva je hlavním cílem facebookové kampaně upozornit řidiče na rizika související se závěrečným obdobím roku, kdy se zhoršuje sjízdnost silnic, zmenšuje viditelnost a stále mnoho řidičů jezdí na letních pneumatikách. Facebook je navíc ideální prostředek pro komunikaci s nejrizikovější skupinou mladých a nezkušených řidičů.
Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! objevuje kouzlo Facebooku
Diskutovaná bezpečností kampaň Nemyslíš – zaplatíš! přichází na další způsob propagace. Tentokrát ministerstvo dopravy cílí na statisíce řidičů na Facebooku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Důchody už na Hradě řešit nebudeme, vzkázalo ANO Pavlovi. Reagoval i Fiala
-
Vražda v autoservisu v Praze. Mordparta se chystá obvinit zadrženého
-
Zimní počasí se vrátilo do Česka! Meteorologové reagují na nejnovější vývoj
-
Zimní počasí se vrátilo do Česka! Meteorologové reagují na nejnovější vývoj
-
Petr Vojnar: Po románku s Vondráčkovou se dočkal druhého potomka!
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem
-
TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy