Soutěž probíhala na webových stránkách Citroenu a u jednotlivých autorizovaných prodejců od 1.10. do 31.10.2003. Celkem se soutěže zúčastnilo 1717 respondentů, kteří prokázali obdivuhodnou kreativitu a zaslali své návrhy na nejlepší slogan.
Výhercem hlavní ceny – červeného Citroenu C2 se stal pan Jan Malý ze Semic a jeho vítězný slogan charakterizující C2 zní: „Malý velký dravec“. Dalších 9 nejlepších sloganů bylo oceněno modelem vozu C2.
Pan Malý dnes ve svém novém voze spokojeně odjel domů do Semic a „Cé dvojka“ tak pod vánočním stromečkem jistě potěší celou rodinu.
Citroën CR
Citroën C2 pod stromeček do Semic
Společnost Citroën dnes předala hlavní výhru v soutěži o nejlepší slogan, který charakterizuje vůz Citroën C2
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?