Soutěž probíhala na webových stránkách Citroenu a u jednotlivých autorizovaných prodejců od 1.10. do 31.10.2003. Celkem se soutěže zúčastnilo 1717 respondentů, kteří prokázali obdivuhodnou kreativitu a zaslali své návrhy na nejlepší slogan.
Výhercem hlavní ceny – červeného Citroenu C2 se stal pan Jan Malý ze Semic a jeho vítězný slogan charakterizující C2 zní: „Malý velký dravec“. Dalších 9 nejlepších sloganů bylo oceněno modelem vozu C2.
Pan Malý dnes ve svém novém voze spokojeně odjel domů do Semic a „Cé dvojka“ tak pod vánočním stromečkem jistě potěší celou rodinu.
Citroën CR
Citroën C2 pod stromeček do Semic
Společnost Citroën dnes předala hlavní výhru v soutěži o nejlepší slogan, který charakterizuje vůz Citroën C2
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kačer v nemocnici: Jaký je jeho zdravotní stav?
-
První máj Veroniky Arichtevy nebyl podle představ! Proč musela do nemocnice?
-
Jsem zpět! Dara Rolins prolomila mlčení po estetickém zákroku
-
TRAGÉDIE: Pohřešovanou dívku z Ústí našli policisté mrtvou
-
Vážná nehoda v Praze. Porsche najelo na chodník a srazilo ženu s kočárkem
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem