Poté, co GM ve snaze snížit náklady restrukturalizuje výrobu a snaží se tak zareagovat na silně klesající prodeje velkých aut, množí se spekulace co s Hummerem, typickým výrobcem "uchlastaných" a obtloustlých modelů.
Po ukončení výroby modelu H1, oznámení toho, že ani model H2 nedostane nástupce je na spadnutí i osud nejmenšího H3. GM na udržení nedostatečně výdělečné automobilky nemá peníze, a proto uvažuje o jejím prodeji.
Americký koncern údajně již oslovil dvě indické společnosti Tatu, která nedávno kopila Land Rover a Jaguar, a jejího soupeře a konkurenta, Mahindra & Mahindra.
Obě společnosti mají i přes ropnou krizi touhu nabízet svá SUV na americkém trhu, k čemuž by mohlo převzetí Hummeru značně pomoct.
Skončí i Hummer v Indii?
Výprodej amerických automobilek nekončí. Vlastně možná teprve začíná. A menší automobilky uviděly šanci jak řádně a bez větší práce zásadně zvětšit své portfolio i know-how. Do Indie možná poputuje další automobilka