Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny

Veyron | foto: Buggyra IRS

O supervůz Bugati Veyron je tak velký zájem, že je automobika téměř nestíhá vyrábět. Již tři čtvrtiny z plánované produkce jsou prodány a nedá se přepokládat, že by posledních 80 kusů nenašlo své majitele.

Veyron, žijící legenda na čtyřech kolech. Jestli si někdo bude z této dekády pamatovat alespoň jedno auto, je velká pravděpodobnost, že půjde právě o Veyron. Snad o žádném jiném voze se nepopsalo tolik papírů (a počítačových obrazovek).

I tato aura, rozprostírající se kolem každého z těchto vozů, je jedním z důvodů, proč se Veyrony prodávají nebývale dobře. Ačkolv je jejich cena v astronomických a pro běžné smrtelníky neochopitelných výšinách, odbyt je zajištěn.

Jeden z nejrychlejších vozů světa stojí kolem 1,2 milionu euro a na slušnou cenu mu nepomůže ani současný velmi příznivý kurs.

Přesto je již z plánované produkce 300 kusů rovných 220 objenáno a zaplaceno, z toho 132 aut je již vyrobeno. To vše během pouhých dvou let.

Výroba je zajištěna až téměř do konce roku 2009. Kdo si tedy objedná jeden z posledních osmdesáti vozů, nedostane ho dříve než za 20 měsíců.

Za dobrý odbyt mohou i speciální série, jakými jsou Pur Sang nebo Hermés. Navíc Bugatti má již 32 prodejních míst včetně Číny, Ruska a Jižní Koreje.

Je pravděpodobné, že neutichající poptávku bude chtít vedení uspokojit dalšími verzemi Veyronu, ve hře je proto ještě omezenější verze targa. Co bude po Veyronu, to je zatím ve hvězdách.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy