Velké a luxusní kupé Mercedes CL je odvozeno od největšího sedanu třídy S. Sdílí s ním nabídku motorů a velkou část dílů.
Nabídka pohon všech kol bude zatím určena jen pro motorizaci CL500, tedy pro výkonný osmiválec.
Celé ústrojí váží jen 70 kg, je tedy jedním z nejlehčích pohonů všech kol. Při monstrózní hmotnosti samotného kupé CL už jde o zanedbatelnou hodnotu.
CL 500 4 matic zrychlí na stovku za 5,4 a elektronický omezovač ho zastaví na 250 km/h.
Pohon všech kol pochází z limuzíny třídy S, výkonných verzí CL 600 s dvanáctiválcem, CL 63 AMG a CL 65 AMG se změna nedotkne, budou stále nabízeny jen s pohonem zadní nápravy.
Nabídku Mercedesu CL obohatí pohon všech kol
Luxusní kupé Mercedesu CL dostane do nabídky možnost připlatit si za pohon všech kol 4matic. Mělo by to přitáhnout další sortu zákazníků, kterým pohon jediné nápravy z nějakého důvodu nevyhovuje.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
VIDEO: Kim Čong-un drtí TikTok propagandistickou písní
-
Jak se má princezna Kate? Rodinná návrhářka se podělila o tíživé pocity!
-
Dara Rolins to schytala kvůli proměně: Nálož od Agáty s Ornellou!
-
Požár v Tlumačově: Dva zranění hasiči, lidé nemohli větrat
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?