Obsidian SG-One Ford Mustang

Mustang SG-One | foto: Obsidian

Co vznikne, když smícháte dohromady ingredience jako neomezený finanční rozpočet, lásku ke klasickým vozům Ford Mustang a vášeň pro nadupané vozy? Zapomeňte na všechno, co jste doposud znali a v co jste v souvislosti s klasickými vozy Mustang věřili, protože nyní vznikl vůz, jaký dosud neexistoval.

Jde o Obsidian SG-One Mustang, automobil, který překonává běžná měřítka vnitřní výbavy, zpracování, technických fines pod kapotou - a to vše je skvěle integrováno, takže tvoři harmonický celek. Vývoj a kompletaqce vozu přitom trvaly několik let.

Základem se stal klasický model Ford Mustang, ale pod kapotu se skrývá motor EFI s dvojitým přeplňováním a osazený mezichladiči stlačeného vzduchu. Motor, jehož výkon převyšuje výkon jakéhokoliv továrního modelu všech amerických sportovních vozů - Shelby Mustang, nového modelu Chevrolet Corvette ZR-1, nebo nové zmije Dodge Viper.

Vůz má charakteristický zvuk, odpovídající výkonu motoru. Vně vozu jde spíše o hlasitý řev, uvnitř ale "jen" o výrazný zvuk. Karoserie vozu byla vyztužena bezpečnostním rámem a ve stylu vozů série NASCAR byla upravena rovněž aerodynamika vozu ve vyšších rychlostech.

Kabina je dostatečně velká pro řidiče s výškou do 7 stop, tedy 213 centimetrů. Řazení se provádí pádly pod volantem ve stylu formule 1 - řazení je tak bleskurychlé a přitom naprosto přesné. O zpomalení vozu se starají čtyři kotoučové brzdy Brembo s vodním chlazením, jež zajišťují, že brzdy ani při častém používání nevadnou. Dále vůz dostal plně nastavitelný systém zavěšení, aby bylo i zatáčky možno projíždět způsobem, odpovídajícím výkonu motoru. Automobil tak má skvělé jídní vlastnosti a charakteristiku. Na přední nápravě jsou použita kola o průměru 18 palců, na zadní nápravě kola s průměrem 20 palců. Kola jsou vyrobena z hliníku a obuta do pneumatik BF Goodrich KDW. Nestejný průměr kol způsobuje, že silueta vozu je agresivně skloněna vpřed a automobil má za sucha i při dešti skvělé trakční vlastnosti, ovladatelnost i schopnost zastavení.

Uvnitř vozu najdeme špičkovou klimatizaci, excelentní audiovizuální systém se zesilovačem Kicker o výkonu 3000 wattů a systémem Dolby 5.1, DVD navigací, přehrávačem MP3, iPodem, satelitním rádiem, pevným diskem s velikostí 60GB a technologiemi Bluetooth a HomeLink. Vůz je dokonce osazen i WiFi připojením k Internetu, takže na všech svých výletech můžete být stále na Síti.

Kokpit je potažen nejkvalitnější kůží, sedačky jsou plně nastavitelné s bederními opěrami, elektrickým nastavováním a vyhříváním. Interiér je skvěle odhlučněn, a přístroje jsou podsvíceny technologií Chameleon lighting, takže si můžete jeho barvu nastavit podle svého přání.

Pro ovládání funkcí vozu slouží dotykový displej LCD - ovládat lze nastavení motoru a podvozku, audiosystém i klimatizaci. Standardní výkon osmiválcového motoru s dvojitým přeplňováním přesahuje 800 koní, vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za zhruba 4 sekundy, a jeho cena přesahuje 1,3 milionu dolarů, tedy při aktuálním kursu asi 23 milionů korun.

Zdroj: Obsidian

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy