Peugeot ve Frankfurtu

207 SWRC | foto: Peugeot ČR

Na 62. ročníku mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu přivítá značka Peugeot návštěvníky na stánku o ploše 2 870 m2. Účast značky Peugeot na tomto německém automobilovém svátku je podpořena především novým modelem 308.

Světovou premiéru si zde odbude šest modelů, krom 308 v tří a pětidveřové variantě, také tři koncepční vozy. Uvedení modelu 308 bude pro značku Peugeot již sedmou významnou produktovou událostí v roce 2007 a potvrzuje nastoupený trend postupného obnovení obchodní nabídky, jejíž průměrné stáří (dnes 4 roky) se v roce 2008 sníží na 3 roky.

Peugeot 308:
První model značky, u kterého bude číselné označení zakončeno číslicí 8, má za cíl nabídnout to nejlepší z vozu typu hatchback. Navazuje na architekturu modelu 307, jehož prodeje překonaly hranici 3 miliónů prodaných vozů, a jde ještě dál a výrazně zlepšuje každou z kvalit svého předchůdce. Estetika, pohodní, prosvětlení vnitřního prostoru a uznávané jízdní vlastnosti a dnes také ekologickou efektivitu, to jsou trumfy, na kterých je založena atraktivita nového vozu 308.

Peugeot 308 RC Z:
Některé verze jsou již naplánovány a mají konkrétní podobu, další jsou prozatím pouze odvážnými představami designérů. Peugeot 308 RC Z je kupé 2+2 poháněno motorem 1.6 THP, který je součástí zcela nové nabídky motorů vyvinutých v rámci spolupráce mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group. Benzinový čtyřválec 1.6 THP dosahuje výkonu 160 kW (218 k) s maximálním točivým momentem 280 Nm disponibilním již od nízkých otáček (s funkcí overboost dokonce 300 Nm).

308 SW Prologue:
Karosářská varianta SW je spojením hned několika předností – jízdního potěšení, komfortu života na palubě vozu a přepravní kapacity.

308 Hybride HDi :
Peugeot 308 bude prvním vozem značky, který bude před koncem desetiletí vybaven hybridní HDI technologií. Tento model posílí pozitivní ekologickou bilanci řady 308 a bude konkrétním krokem značky Peugeot směrem k firemním zákazníkům. Tento demonstrační vůz má originální barvu karoserie (perleťově bílou s lehkým zeleným odstínem) a specifické čalounění i výbavu, které ho odlišují od sériově vyráběných vozů. Dieselový motor 1.6 HDI FAP o výkonu 80 kW (110 k) ve spojení s elektromotorem o výkonu 16 kW (22 k) poskytuje disponibilní výkon 96 kW srovnatelný s verzí 308 poháněnou vznětovým motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k) avšak úspora paliva v kombinovaném provozu činí až 38% v kombinovaném provozu je to 3,4 l /100 km a emise CO2 pouhých 90g/km.

Další koncepční vozy:
Krom ostatních sériově vyráběných modelů se zde objeví koncept FLUX - automobil s extrémními parametry, vozidlo z LeMans 908 RC s dvanácti-válcovým dieselovým agregátem o výkonu 700 koní a točivým momentem 1.200 Nm a v neposlední řadě i odvážný model 207 RC.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy