Hansen GT-R

GTR | foto: Hansen

Automobilový designer Kenneth Hansen přichází s konceptem dalšího supersportovního vozu, určeného pro závodní okruhy, modelu Hansen GT-R.

Tento automobil s uprostřed umístěným motorem využívá částečného monokoku s integrovanou bezpečnostní klecí pro posádku. Pro výrobu vozu jsou navrženy špičkové materiály - hliník, vysokopevnostní ocel i voštinové a kompozitní materiály - vše je kombinováno tak, aby výsledkem byla minimální hmotnost, maximální torzní tuhost a nejvyšší bezpečnost. Přední a zadní část vozu je tvořena konstrukcemi na pomocných rámech, což umožňuje snadný přístup k pohonnému ústrojí i podvozkovým dílům.

Technická data:

Karoserie
Díly karoserie jsou vyrobeny z epoxidu, vyztuženého uhlíkovými a skleněnými vlákny. Laminovaná a bodově uchycená kapota. Excelentní přístup k dílům podvozku vepředu i vzadu. Plochá podlaha vozu, zadní difuzér a přední spiler, intergrovaný s nárazníkem.

Rozměry a hmotnosti:
Rozvor 2700 mm
Délka 4240 mm
Šířka 1980 mm
Výška 1171 mm
Suchá hmotnost 1100 kg
Objem palivové nádrže 100 litrů

Podvozek
Nezávislé přední i zadní zavěšení, stabilizátory, závodní pružiny a tlumiče

Brzdový systém
Brzdiče z hliníkové slitiny, vepředu šestipístkové, vzadu čtyřpístkové
Brzdové kotouče větrané, přední o rozměru 380 x 34 mm, zadní 355 x 32 mm
Brzdný systém bez jakýchkoliv elektrinockých pomocníků jako ABS či ESP

Řízení
Posilovač řízení se strmým převodem

Pneu a kola
Přední o rozměru 265/45 18", vzadu 305/30 18"

Motor
Typ V10
Zdvihový objem 5000 cm3
Maximální výkon 500+ koní
Maximální točivý moment 500+ Nm

Chlazení
Vodní chladič ve přední části vozu, chladiče mazacího oleje motoru a převodovky v motorovém prostoru vozu.

Převodovka
Šestistupňový manuál + zpětný chod

Zdroj: Hansen

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy