Móda internetových televizí zasáhla Mercedes

| foto: Mercedes-Benz

Chcete vědět více o zázemí automobilky se Stuttgartu, o zákulisních informacích, novinkách v její modelové řadě a dalších zajímavostech? Nyní máte možnost.

Poté, co Audi představila svoji internetovou televizi na adrese , bylo už jen otázkou času, kdy se stejnou cestou vlastní propagace vydají i ostatní automobilky. Další z velkého německého tria ji spouští již zítra.

Vysílání na webu bude ve dvou jazycích, v „rodné“ němčině a v angličtině. Na webu bude k vidění vlastní týdeník plný novinek, zákulisních informací a zajímavostí kolem Mercedesu. Moderátorkou bude Tanja Bülter, reportérka televize RTL. Každý díl bude mít přibližně 20 minut.

Celkově se však bude vysílat na pěti kanálech - lifestyle(životní styl), cars (auta), engines & sports (motory a sport), history & legends (historie a legendy) a innovation (inovace), takže snad bude na co se dívat.

Poprvé se bude vysílat 12. července v 8 hodin ráno a to pořad „Power meets fashion“, živé vysílání z Mercedes Benz Fashion Week Berlin, ve kterém budou účinkovat celebrity jako Lewis Hamilton a Klaus Ludwig. K vidění bude například luxusní koncept Ocean Drive, o kterém jsme psali zde.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy