Odezva zákazníků je výrazně vyšší, než sám Nissan předpokládal. O Dualis projevovali potenciální zákazníci díky příjemnému designu, užitným hodnotám a slibované výbavě slušný zájem od samého začátku, ale střídmý odhad byl někde u 2000 vozů měsíčně.
Dualis je navržen jako crossover přizpůsobený městským podmínkám, dá se říci, ušitý Japoncům na míru. Dokazuje to koneckonců i mírně větší zájem o vozy s poháněnou přední nápravou. 47% zákazníků pak mělo zájem o pohon všech čtyř kol. Z barev exteriéru je největší zájem o kovovou černou a diamantovou stříbrnou...
Crossover Nissan Dualis překvapil i výrobce
Nissan Dualis, zástupce středně velkých vozů třídy crossover, má za sebou velmi silný start. Do prodeje byl uveden v Japonsku 23. května a za pouhý týden obdržel výrobce na 5000 objednávek!
Doporučit článek
Další zprávy
-
Hon na čarodějnice v Česku: Na hranicích skončily desítky nevinných lidí
-
Jak je na tom Bruce Willis? Nové znepokojivé informace o jeho zdravotním stavu!
-
Královna Camilla vzteky bez sebe? Zneužití Karla III. ji pořádně dopálilo!
-
Thor už nemyslí jen na svaly! Chris Hemsworth se od lékařů dozvěděl špatnou zprávu!
-
Princ Harry se na krátko vrátí do Británie! Ale bez Meghan!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem