Maybach 62 S: prosím Vaše Veličenstvo

62 S | foto: Mercedes-Benz

Luxusní značka Maybach, obnovená před čtyřmi roky, přichází na trh s novou vlajkovou lodí - modelem 62 S. Nejluxusnější kočár všech dob je zde!

Přídomek S v názvu značí, že se nejedná o zádnou "běžnou" verzi této limuzíny, ale o "Special" verzi modelu Maybach 62, která se zaměřuje na co nejvyšší pohodlí a bezpečnost pasažera na pravém zadním sedadle.

Od klasického Maybachu 62 jej zvnějšku určitě rozeznáte. Může zato upravená přední strana vozu s novou chromovou mřížkou chladiče, 20'' litá kola, modifikované světlomety nebo speciální černá nebo stříbrná metalíza, kterou najdete pouze na vozech s příponou "S". Nyní si zákazníci mohou také objednat 62 S v bílém laku s perleťovým efektem. O tom, že Maybach nebude žádná brzda provozu svědčí dvě lichoběžníkové koncovky výfuku.

Zní to neuvěřitelně, ale i tak luxusní interiér byl upraven - vždyť jde o nej... auto mezi luxusními kočáry. Vše bylo navrženo pro pocit blahobytného luxusu, pohodlí a elegance. Samozřejmostí jsou ty nejkvalitnější materiály - antracitový topol, klavírní lak nebo sportovní carbon. To vše zabalené v nezaměnitelném Maybach designu.

O pohon tohoto luxusního kočáru se stará dvanáctiválcový benzínový agregát 6,0 V12 od Mercedesu naladěný specialistou AMG na 450 kW (612 koní). Motor je přeplňovaný dvěma turbodmychadly a používá vodní mezichladič plnícího vzduchu. Mamutí kroutící moment je elektronicky omezen na hodnotě 1 000 Nm a je dostupný mezi dvěma až čtyřmi tisící otáček za minutu. Tyto hodnoty doslova katapultují Maybach 62 S na stokilometrovou rychlost za těžko uvěřitelných 5,2 vteřiny. Není mnoho aut, které si to můžou s Maybachem rozdat. A právě o to tady jde. Maximální rychlost je klasicky omezena na 250 km/hod. Exkluzivita agregátu je ještě vyšperkována tím, že celý motor je montován pouze jedním mechanikem, který za něj ručí svým podpisem na jeho krytu. Heslo "jeden motor - jeden muž" je zde splněno do puntíku.

Maybach 62 S je celý naladěn za účelem dopřát prakticky nepřekonatelný jízdní komfort a pohodlí svému VIP pasažéru (narozdíl od 57 S, který je orientován na řidiče). Tímto modelem chce Maybach odstartovat éru superluxusních vozů, kterým vládnul ve 20 a 30-tých letech minulého století. Svou světovou premiéru si 62 S odbude na listopadovém "Auto Čína 2006" v Pekingu.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy