Chevrolet vyrukuje s novým Aveo sedan 2007

Aveo sedan | foto: Chevrolet

Chevrolet se chystá na velkou reklamní kampaň zcela přepracovaného modelu Aveo sedan, který měl po svém uvedení na trh potíže například s testy Euro NCAP.

Nové Aveo sedan prošlo pro rok 2007 kompletní přestavbou, mělo by poskytnout posádce podstatně více bezpečí a samozřejmě, že General Motors nenechá automobilový světový trh  na pochybách i v otázce marketingové podpory. GM zvolilo segment malých vozů za stěžejní pilíř svých prodejních úspěchů a i tak má vypadat zaměření reklamních kampaní. Dle generálního ředitele společnosti Eda Pepera Jr., není nový Aveo sedan určen pouze pro mladou generaci tzv. Y, ale i na generaci starších lidí. Nové Aveo má ovlivnit především internet, protože psychologické studie prokázaly, že 75% návštěvníků internetu tráví surfováním v průměru dvě hodiny denně. Proto se internetová reklama zaměří zejména na generaci od 18 do 34 let, kdežto zbytek reklamního bloku bude zaměřen na více tradiční způsob propagace, tedy té televizní, kde se naplní cíl GM z pohledu starší generace. 

Nové Aveo sedan se bude opět vyrábět v Jižní Korei a jeho hlavními konkurenty budou jihokorejský Hyundai, a japonští rivalové Toyota, Nissan a Honda, které drží horké želízko v segmentu B-vozů s modely Toyota Yaris, Nissan Versa, a Honda Fit. Ve standardní výbavě by neměl chybět airbag řidiče, boční airbagy, nastavitelné opěrky hlavy, ovládání audio systému na volantě a další.  

Reklamní kampaň bude odstartována již příští měsíc.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy