Z venčí nás chytí za oko jiná přední maska nebo spoiler, po stranách pak přibyly nástavce prahů a sportovní zrcátka, v zádi prodloužený nárazník a přítlačné křidélko. Podvozek je ušit na míru a sedí o 30mm níže k zemi, v kombinaci s 19-ti palcovými koly zaručuje špičkové jízdní vlastnosti. Interiér je v duchu hliníkových doplňků s logem Steimetz.
Opravdového sportovního ducha objevíme až pod kapotou. Opel nabízí Astru Twin Top s pěti druhy motorů, úpravce Steimetz se rozhodl pro úpravu dvou agregátů, shodou okolností oba mají turbodmychadlo. V prvním případě se jedná o naftovou 1,9 CDTI, díky novému programu v řídící jednotce se výkon vyšplhal ze 150k na 175k a maximální kroutící moment 380N.m je k dispozici v širším spektru otáček, přitom pohonná jednotka splňuje emisní normu Euro4. Druhým motorem je přeplňovaný 2,0 s 200k, opět pomocí chiptuningu se výkon dostal na 230k a maximální rychlost se posunula na 238km/h. Steimetz k domu dodává i sportovní výfukové potrubí s leštěnou koncovkou, z které se vychází lákavý zvuk pro každého kupce.