Škoda potřetí dominantou Tour de France

Roomster | foto: Škoda Auto

V letošním roce bude automobilka Škoda potřetí oficiálním partnerem nejprestižnějšího cyklistického závodu světa, legendární Tour de France.

Tour, která bude mít 21 etap s celkovou délkou 3658 km, bude mít oficiálně k dispozici více než 200 vozů Škoda. Jako značka, která se orientuje na budoucnost, je Škoda také sponzorem bílého trikotu pro nejlepšího závodníka do 25 let a je díky tomuto celkovému angažmá také členem prestižního klubu Tour de France.

Tour de France je vrcholem cyklistické sezóny a Škoda bude odpovídajícím způsobem prostřednictvím nápisů a log opět znatelně vidět v cíli a na trase jednotlivých etap. Vrcholem letošního roku je pro značku Škoda uvedení modelu Roomster na jednotlivé trhy, i komunikace během Tour de France se bude točit kolem Roomsteru a sloganu „Room for Life“ a to zejména v atraktivní reklamní karavaně před pelotonem. Tour de France bude vedle Roomsteru podporovat celá paleta modelů značky Škoda, každý z vozů přitom během těchto tří týdnů ujede až 10.000km.

Od začátku tohoto roku podporuje Škoda svými vozy také 9 z 20 špičkových profesionálních týmů série UCI ProTour. Vedle francouzského týmu Credit Agricole, italských týmů Lampre-Fondital a Milram, holandského týmu Rabobank, švýcarského týmu Phonak, týmu Discovery Channel z Belgie, týmu Saunier Duval ze Španělska a týmu Gerolsteiner z Německa to bude i dánský tým CSC Všechny tyto týmy se účastní Tour de France.

Od první účasti na Tour de France v roce 2004 a po posílené podpoře profesionálních týmů v roce 2005 je Škoda pevnou veličinou cyklistické scény. Spojení cyklistiky a značky Škoda přitom v těsné spolupráci s importéry vozů Škoda v jednotlivých zemích daleko překračuje rámec Tour de France.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy