Investice do reklamy na internetu poroste

Grand Vitara | foto: Suzuki

Pokud bude i v Evropě a naší republice nadále pokračovat tendence z USA, bude investice automobilových výrobců do reklamy na internetu intenzivně růst.

V USA je dnes 66% nových vozů pořizováno prostřednictvím internetu, přitom investice do reklamy na tomto médiu představuje u automobilek pouze 11% loňských výdajů do reklamy. Automobilky si ale údajně již uvědomují nastalé změny a v letošním roce je už očekáván nárůst minimálně na 15%.

Ben Hilverada z amerického zastoupení Suzuki prozradil, že japonský výrobce hodlá na tuto situaci rychle reagovat a loňskou investici pro letošní rok zdvojnásobil. S vývojem na americkém trhu však panuje spokojenost a marketingové oddělení připravuje podklady pro prosazení dalšího 50% zvýšení ještě pro letošní rok...


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy