V roce 2005 dodala Škoda Auto zákazníkům na téměř 90 světových trzích celkem 492.111 vozů modelových řad Fabia, Octavia (nová Octavia a Octavia Tour)
a Superb a dosáhla tak nárůstu o 9%.
Nejprodávanější modelovou řadou je Fabia, která oslovila 236.698 zákazníků (v roce 2004: 247.600), jen v těsném závěsu za ní se umístila modelová řada Octavia s celosvětově 233.322 (v roce 2004: 181.683) prodanými vozy. Škodu Superb si zakoupilo 22.091 (v roce 2004: 22.392) zákazníků.
V západní Evropě se prodej vozů Škoda zvýšil o 14,8% na celkem 276.216 vozů. Nejúspěšnějšími trhy se staly Německo, Velká Británie a Španělsko, kde Škoda rovněž výrazně posílila tržní podíl a dosáhla nových prodejních rekordů. V Německu si vozy Škoda zakoupilo 102.216 zákazníků (+5,9%), což odpovídá tržnímu podílu 3,1%. Ve Velké Británii bylo prodáno 38.294 (+11,9%) a ve Španělsku 21.700 vozů Škoda (+30,7%).
V České republice bylo zaregistrováno 64.561 nových vozů Škoda, což představuje zlepšení o 5% (+3.257 vozů) oproti roku 2004. Především vůz Škoda Octavia zvolilo o 29% zákazníků více než minulý rok. V segmentu nových osobních vozů bylo vloni zaregistrováno celkem 56.743
a segmentu lehkých užitkových vozidel celkem 7.818 vozů Škoda.
V Asii a v zámoří prodala Škoda Auto 30.182 vozů (+9,3%). Největší podíl na tom má Indie (8.951 vozů), Turecko (7.261 vozů) a Izrael (2.900 vozů).