Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a v období mezi 2001 a koncem roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k tomuto prodejnímu růstu.
„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“
Pozn.: další informace ohledně nových NSCs budou komunikovány později.