Kleemann E50KCC - Víc než SUV

E50KCC | foto: Kleemann

Dánská tuningová společnost KLEEMANN si vzala do parády další model značky Mercedes-Benz, tentokrát E500 a předvedla, jak umí klasiku dovést k dokonalosti.

KLEEMANN E50KCC je ideální automobil pro lidi, kteří požadují něco jiného než klasické SUV, přesto ocení pohon všech čtyř kol a čisté jízdní vlastnosti za každé situace. Navíc E50KCC nabízí úroveň výkonu jen o málo nižší, než vozy SUV.

Maximální rychlost je omezena hranicí 250 km/h a z 0 na 100 km/h dosáhne za pěkných pět sekund (4,9 sek.).

E50KCC je postaven z vozu Mercedes-Benz E500T 4-Matic, přesto tyto úpravy mohou být využity pro každý vůz E-Class T-model.

Světlá výška vozu byla zvýšena o 50 mm bez jakéhokoli snížení jízdní dynamiky. Pro zvýšení světlé výšky vozu inženýři KLEEMANN vyvinuli zvláštní modifikaci, která zvýši celý podvozek o 30 mm ze zavěšení a hnacího ústrojí. Jinými slovy, technické řešení připouští motor a převodovku v originální poloze a také zavěšení AirMatic pracuje jako na klasickém voze. 50 mm zvýšení se dosáhne společně s novou sadou kol.

Pneumatiky 255/45-ZR 18 TOYO jsou posazeny na 18 palcových ráfcích, které zaručují jistou jízdu v kombinaci s brzdovým systémem KLEEMANN KB4 i na kluzkém povrchu.

Vzhled vozu doznal nemalých změn, nutno řící, že ještě k lepšímu dojmu. "Rekonstrukcí" prošlo mnoho částí karosérie, včetně podběhů. Přední a zadní část nárazníků dostaly novou podobu, která je tvořena z antikorozní oceli, která svoji linií obkresluje skrz podběhy celé auto. Vzhled E50KCC působí jednak sportovně a jednak díky leštěnému hliníku také luxusně, což ale samozřejmě jak k Mercedesu, tak ke značce KLEEMANN patří. Fanouškovi tuningu dodá pocit radosti pohled na záď vozu, kde po stranách ústí krásné výfuky KLEEMANN.

KLEEMANN E50KCC je vybaven dobře známým 5ti litrovým osmiválcem (5.0l V8 Kompressor), který dosahuje v úpravě KLEEMANN při 5800 otáčkách za minutu a 770Nm točivého momentu výkonu 595 koňských sil. Převodovka je buď 5ti stupňová automatická a nebo při použití pohonu všech čtyř kol 4 stupňová (4-Matic).

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy