Tyto rekordy mohou být nyní zařazeny na soupisku dalších 37 mezinárodních ocenění pro vůz RX-8 a devíti cen pro motor RENESIS, včetně čtyř ocenění "Engine of the Year" v letech 2003 a 2004.
Rekordů bylo dosaženo v průběhu 24 hodin na německém okruhu Papenburg o délce 12,3 km, a to s dvěma vozy Mazda RX-8 o výkonu 171 kW (231 k). 20ti rekordů bylo dosaženo v kategorii FIA A (speciální vozy) a 20 ti v kategorii FIA B (sériově vyráběných vozů). Tyto dva sportovní vozy najely více než 5 000 km v průběhu pokusu a byly řízeny 15ti novináři z 11 zemí světa (viz. připojený seznam).
Pokus se uskutečnil za přísného dohledu německé motor sport organizace DMSB e.V., která se postarala o dodržení všech požadovaných předpisů FIA v průběhu pokusu. To zahrnovalo i výběr tří sériově vyráběných vozů Mazda RX-8 v belgickém přístavu, v Antverpách a zapečetění motorů a převodovek u vozů kategorie B. Vůz Mazda RX-8 použitý pro dosažení rekordů v kategorii A byl automobil použitý v anglických závodech Formula Woman.
Dosažené rekordy jsou potvrzením dlouhé tradice 24-hodinových závodů a dalším důkazem toho, jak Mazda staví na na svých tradičních hodnotách a do každého svého sériově vyráběného vozu vkládá Zoom-Zoom radost z řízení. Dva vozy Mazda RX-8 osazené motorem RENESIS 170 kW (231 k) dosáhly průměrné rychlosti 212,835, resp. 215,934 km/h v průběhu 24-hodinového pokusu. Oba vozy potvrdily předchozí rekord dosažený závodním vozem Mazda 787B s rotačním motorem 515 kW (700 k), který v roce 1991 zvítězil ve 24-hodinovce v Le Mans s průměrnou rychlostí 205,133 km/hod.
40 mezinárodních rekordů FIA potvrdilo - Mazda RX-8 s jedinečným motorem RENESIS přináší vskutku vzrušující výkon sportovního vozu, kombinovaný s trvanlivostí a spolehlivostí dokonce i za extrémních jízdních podmínek.