Z obřího luxusního SUV byla uříznuta střecha včetně všech sloupků, vyjma těch áčkových. Na místě, kde se dříve nacházel B sloupek je nyní ochranný oblouk, sloužící jako ochrana posádky při převrácení. Navíc dodává karosérii dodatečnou tuhost. Na příď vozu se dostal nový kratší nárazník, který značně vylepšuje přední nájezdový úhel.
Dle YouTube recenze na kanále ArabGT.com je nyní Lexus díky úpravám výrazně lehčí a rychlejší. A to navzdory tomu, že tuneři nechali V8 pod přední kapotou v sériovém naladění.
Přestože byl vůz stavěn jako speciál pro sokolnictví, může legálně jezdit po pozemních komunikacích SAE. Veškeré úpravy byly řádně zapsány, a tak při silniční kontrole nehrozí žádné nepříjemnosti. Cena úpravy a nebo důvod volby již generaci starého vozu není známa.
Jelikož v našich končinách není Lexus LX 570 příliš rozšířený, podívejme se v krátkosti také na něj. Lexus LX 570 je velké luxusní SUV založené na Toyotě Land Cruiser. Jeho vnější rozměry jsou 5005 mm na délku, 1970 mm na šířku a 1865 mm na výšku. Rozvor činí 2850 mm a pohotovostní hmotnost dle výbavy mezi 2685 až 2750 kg.
Pod kapotou, jak již název LX 570 napovídá, najdeme zážehový vidlicový osmiválec o objemu 5,7 litrů (konkrétně 5663 ccm). Motor je naladěn na výkon 362 koní a točivý moment má hodnotu 530 N.m. Výkon je na všechna čtyři kola posílán přes šestistupňovou automatickou převodovku. Maximální rychlost tohoto mastodonta je elektronicky omezena na 220 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h mu zabere rovných 7 s.