Základem tuningové úpravy je agresivní body kit karoserie, jenž zahrnuje sériový přední nárazník, s novými lamelami bočních nasávacích otvorů. Nový je zde i splitter, loga úpravce, mohutnější boční prahy s LED diodami, střešní spoiler či nový zadní difuzor. Další úpravy zahrnují přemapovanou řídící jednotku, nové výfukové potrubí a sportovní podvozek snížený o 25 milimetrů.
U provedení GLA 250 se zvýšil výkon na hodnotu 245 koní, díky tomu tak zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,7 sekundy. Maximální rychlost je ovšem i tak stále omezena na hodnotu 250 km/h. U verze GLA 220 CDI se výkon vyšplhal na 210 koní, vůz zrychlí z klidu na 100 km/h za osm sekund a dosáhne maximální rychlosti 220 km/h. Absolutním vrcholem se však stává úprava nejostřejší verze GLA 45 AMG. Ta dostala navýšení výkonu z 360 na rovných 400 koní a 500 Nm točivého momentu. Z nuly na 100 km/h se tak ostré GLA dostane za 4,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 270 km/h.
Brabus přidal i nová litá kola, zákazník má na výběr mezi 18 až 21palcovou velikostí se dvěma odlišnými designy. V interiéru se pak objevilo zakázkové kožené čalounění nebo nová pádla řazení pod volantem.