Ute mají v Austrálii dlouhou tradici a i tady v Evropě je můžeme jen tiše závidět. Ve svých vrcholných specifikacích jsou to často modely s nadopovaným osmiválcem, pohonem zadních kol a manuální převodovkou. Pár se jich pod značkou Vauxhall dostane do Británie, drtivá většina ale končí jen ve své domovině. Vedle vysokého výkonu pak má tato kategorie ještě jednu zvláštnost, vychází ze sedanů střední třídy, které mají za předními sedadly zkrátka ložnou plochu.
Této konverze by se mohla dočkat i Insignia, promiňte, Holden Commodore. Možný vzhled novinky naznačují rendery Theo China a ani s ložnou plochou nevypadá vůz vůbec špatně. Chtělo by se říci, že je tomu přesně naopak a možná by si to své zákazníky našlo i v kontinentální Evropě. Jenomže pro Austrálii má toto ute několik překážek, jeho prodejní úspěch je tak minimálně diskutabilní.
Všechno to vychází z toho, jaký model se stal základem. Commodore totiž v nové generaci přišlo o pohon zadních kol a také vidlicový osmiválec. Jakkoliv se tedy Evropanům může zdát představa Insignie se šestiválcem zajímavá, pro Australany jde jen o malou náplast. A z toho důvodu nakonec ute nejspíše nevznikne, tradice je totiž tradice.