Toyota Corolla prošla omlazovací kůrou, je hezčí a bezpečnější

Toyota Corolla prošla omlazovací kůrou, změny hledejte hlavně zvenku. | foto: Toyota

K dnešnímu dni je Toyota Corolla dostupná přibližně ve sto padesáti zemích světa, ačkoliv je tedy nutno přiznat, že někde se jedná jen o jinak pojmenovanou řadu Auris. Tak jako tak, pořád je to s 1,3 miliony prodanými kusy nejprodávanější vůz na světě. V Evropě populární jméno nosí sedan nižší střední třídy, který aktuálně prochází faceliftem.

Omlazenou Corollu poznáte hlavně podle zcela nové přední části ve stylu Keen Look, který nosí třeba také nové SUV C-HR. Světla dostala dynamičtější tvarování, podpořené diodovými zdroji, včetně nových LED světlovodných trubic. Úprav se dočkal také nárazník s větším nasávacím otvorem. Z profilu vynikají chromované kliky dveří a přepracovaný design 16- nebo 17palcových litých kol. Vzadu jsou LED světla s novým tvarem i optikou, mezi nimi je potom chromovaná lišta.

Paletu laků karosérie doplnily tři nové odstíny, – bronzová Platinum, červená Tokyo a hnědá Earth – celkem jich tak Corolla má devět. Bezpečnost vozu vylepšuje balíček Toyota Safety Sense, jemuž poskytuje data malá kamera v horní části předního skla. Součástí paketu jsou systém pro předcházení kolizím, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek a automatická dálková světla.

O změnách pod kapotou nebo v interiéru se tisková zpráva nezmiňuje. Prodej každopádně začne letos v létě.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy