Po světové premiéře slabšího 308 GT se GTi stane konečně realitou. Testovací prototyp byl navíc v posledních měsících několikrát spatřen a divize Peugeot Sport si na něm dala záležet. Chystaný Peugeot 308 GTi dostane pod kapotu klasický zážehový motor o objemu 1,6 litru THP, který v současné využívá i ostré kupé RCZ R.
Proto se počítá s tím, že výkonově se může zatím nejostřejší 308 dostat na výkon 270 koní. Již představená slabší verze 308 GT přitom ze stejného motoru bude ždímat jen 205 koní (u benzínové verze) a 180 koní (verze s naftovým motorem 2.0 BlueHDi). Oficiální představení se pravděpodobně uskuteční na jednom z důležitých autosalonů v příštím roce a Peugeot by se do té doby mohl pochlubit i nejostřejší verzí s označením 308 R. Ten by stál na samotném vrcholu modelové nabídky.