V Ženevě se předvedou modely Abarth 500 a 500C (polokabrio). To samozřejmě není nic jiného než populární pětistovka. Dostala do vínku sportovní bodykit s velkými vstupy vzduchu, rozšířené blatníky a pětipaprskové elektrony. Nechybějí dvě koncovky výfuku, dvoubarevné lakování a samozřejmostí je logo štíra na kapotě. V interiéru dominují nová sportovní sedadla, nové kožené potahy a závodní pedály.
Ta nejzásadnější změna se udála pod kapotou. Tam se objeví přeplňovaná zážehová jednotka T-Jet poskytující výkon 135 koní. To je na tuto muší váhu věru dostatek síly.
Celek doplňuje sportovně přitvrzený podvozek a nový systém kontroly trakce Torque Transfer (TTC).
Takže se zdá, že to vzal Fiat s Abarthem za správný konec. Nedopadlo to jako u Renaultu se znovuzrozením značky Gordini.
Fiat Abarth 500 a 500C - oživení štíra
Fiat oživuje značku se znakem štíra, značku Abarth. Abarth bude nyní prezentována jako samostatná značka se svými vlastními dealery v Evropě a v Japonsku, časem se možná objeví i v USA. A jak jinak bude nabízet sportovní varianty Fiatů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Princezna Kate v ohrožení? Policie zatím nikoho nemá! Vyšetřování běží dál
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?