V Ženevě se předvedou modely Abarth 500 a 500C (polokabrio). To samozřejmě není nic jiného než populární pětistovka. Dostala do vínku sportovní bodykit s velkými vstupy vzduchu, rozšířené blatníky a pětipaprskové elektrony. Nechybějí dvě koncovky výfuku, dvoubarevné lakování a samozřejmostí je logo štíra na kapotě. V interiéru dominují nová sportovní sedadla, nové kožené potahy a závodní pedály.
Ta nejzásadnější změna se udála pod kapotou. Tam se objeví přeplňovaná zážehová jednotka T-Jet poskytující výkon 135 koní. To je na tuto muší váhu věru dostatek síly.
Celek doplňuje sportovně přitvrzený podvozek a nový systém kontroly trakce Torque Transfer (TTC).
Takže se zdá, že to vzal Fiat s Abarthem za správný konec. Nedopadlo to jako u Renaultu se znovuzrozením značky Gordini.
Fiat Abarth 500 a 500C - oživení štíra
Fiat oživuje značku se znakem štíra, značku Abarth. Abarth bude nyní prezentována jako samostatná značka se svými vlastními dealery v Evropě a v Japonsku, časem se možná objeví i v USA. A jak jinak bude nabízet sportovní varianty Fiatů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!
-
Anně Slováčkové opět vypadávají vlasy: Nemůžu si na to zvyknout, přiznala!
-
Zemřela známá herečka Simona Postlerová (†59)
-
Veronika Arichteva je z nemocnice doma: Slepák horší než císař!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?