Jen pro pořádek. Jde o jinou Teslu než tu kterou nám ještě dnes připomínají obstarožní televize povětšinou umístěné na chatách. tato vznikal před čtyřmi lety v Sillicon Walley v USA a produkuje výhradně auta.
A ne auta jen tak ledajaká, tato auta jsou totiž jedněmi z prvních opravdu schopných elektromobilů. Ačkoliv mají svůj základ v Lotusu, který se ostatně na jejich stavbě notně podílel, jde o opravdové a plnohodnotné elektromobily, nejen předělávky jiných, původně benzínových vozů.
Výkon 248 koní rozhýbe 1200 kilo těžké auto na stovku pod 4 sekundy. Ano, tak vypadá výhoda lineárního točivého momentu bez nutnosti řazení.
Komu je ale i to málo, může si nyní připlatit za verzi sport o výkonu 288 koní, zrychlení se potom smrskne na 3,7 sekundy. Nevýhodou je poměrně nízká maximální rychlost, která znemožňuje využití na okruhu. Ani v jednom případě totiž nepřesáhne 200 km/h. Je to jistě dáno absencí klasické převodovky, místo jí je jen nastaven stálý převod.
Tesla má v současné sobě objednávky na 1100 vozů a nestíhá. Zatím vyrobila 150 aut. Ti, kteří zatím je čekají, mají možnost přehodnotit svůj nákup a sáhnout rovnou po Sportu. Ten bude o něco dražší, zatímco klasický Roadster stojí 99 tisíc dolarů (2 miliony Kč), Sport přijde zákazníka na 128 tisíc (2,7 milionu Kč).