Liftback je určitě jedním z nejelegantnějších vozů své třídy. Jeho splývavá záď evokuje módní tvary čtyřdveřových kupé, předek se od sedanu samozřejmě neliší.
Insignia dostane své ceny pro Německo ihned po premiéře 22. července v Londýně, do prodejů půjde ještě letos.
Pod kapotou bude hned sedm motorů, převládat budou nejtěsnější většinou benzíny, čtyřválce o výkonu od 115 koní až po šestiválec o výkonu 260 koní. Tři diesely budou mít objem 2 litry a jejich výkony budou od 110 do 160 koní.
Infignia liftback podle tiskové zprávy strávila 650 hodin ve větrném tunelu a takto se podařilo usměrnit proudění větru na krásnou hodnotu koeficientu odporu vzduchu Cx=0,27.
4,83 metru dlouhá limuzína by prostorem trpět opravdu nemusela, protože rozvor kol je 273 centimetrů, jen o 3 cm méně než má nový Superb.