Karoserie je lakována dvoubarevně, kabina je z kvalitních materiálů, zadní sedadla se dají nastavovat a základní výbava je velkorysá. Delta má o 100 mm větší rozvor než její bráška Fiat Bravo.
Na výběr budou benzínové turbem přeplňované čtyřválce 1.4 a 1.8. Pro příznivce nafty je tu 2.0 s výkonem 163 koní a ostrá verze twinturbo s výkonem 190 koní.
Podvozek si může řidič nastavovat podle chuti tlačítkem sport, které způsobí jeho ztuhnutí a tím zlepší ovladatelnost.
Zklamáním je převodovka, která je laděna spíš komfortně a agilitě Focusu apod. se nemůže rovnat.
V prvním roce se plánuje prodat 2500 Delt, což by mělo zaručit kvalitní dílenské zpracování.
Lancia Delta - nové informace
Po 15-ti leté přestávce se Lancia vrací a hlavním lákadlem bude asi slavná Lancia Delta. Opět půjde o hatchback a jako hlavního protivníka si Lancia vybrala Audi A3 a BMW 1. Lancia je novější, má poskytovat dost luxusu a být dost sofistikovaná na to, aby jim mohla konkurovat.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
VIDEO: Kim Čong-un drtí TikTok propagandistickou písní
-
Jak se má princezna Kate? Rodinná návrhářka se podělila o tíživé pocity!
-
Dara Rolins to schytala kvůli proměně: Nálož od Agáty s Ornellou!
-
Požár v Tlumačově: Dva zranění hasiči, lidé nemohli větrat
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?