Peugeot prodal přes internet už 100 000 ojetin

Prodej ojetých vozů skupiny (zpětný odkup od krátkodobých a dlouhodobých pronajímatelů, vozy z dočasných tranzitů, vozy z vozového parku skupiny…) s konečnou platností přešel do éry „Web 2.0“, když byla na konci května 2014 překročena symbolická hranice 100 000 vozů prodaných on-line v evropských sítích Peugeot a Citroën a dalších firmách, zabývajících se prodejem ojetých vozů.

Internetová platforma MOVE, která byla spuštěna v září 2013, se stala každodenním nepostradatelným nástrojem firem fungujících v oblasti ojetých vozů v 8 evropských zemích (Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Velká Británie, Belgie, Portugalsko a Rakousko). Objem vozů, které se prodají prostřednictvím platformy v těchto zemích, by měl do konce roku 2014 překročit 200 000 vozů.

MOVE používá kromě obvyklých metod obchodování i širokou škálu prodejních metod přizpůsobených elektronickému prodeji (elektronická dražba, click&buy po kusech a sadách, speciální nabídky, katalogy jedinečných dražeb atd.). Tyto doplňkové funkce představují významnou výhodu při zlepšování rychlosti rotace skladových zásob ojetých vozů. Za pouhých devět měsíců od spuštění platformy MOVE se tak výše skladových zásob ojetých vozů skupiny výrazně snížila.

Olivier Veyrier, ředitel prodeje ojetých vozů: „Díky MOVE zlepšujeme plynulost skladových zásob v Evropě a umožňujeme zvýšení hodnoty modelů Peugeot, Citroën a DS při opětovném prodeji. Díky navýšení objemů, snížení skladových zásob a zlepšení zůstatkových hodnot napomáháme značkám rozvíjet rentabilně jejich aktivitu prodeje nových vozů, kdy jim nakonec nabízíme vyšší kapacitu dalšího prodeje.“

Tým ředitelství prodeje ojetých vozů skupiny, které má projekt MOVE na starost, se na základě dynamiky projektu zabývá možností rozšíření platformy MOVE do dalších evropských zemí.

Tisková zpráva: Peugeot

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy