BMW Driving Experience - další ročník řidičských kurzů je tady pro vás všechny!

BMW | foto: Bridgestone

Bridgestone – největší výrobce pneumatik a pryže na světě – byl již pošesté v řadě vybrán jako exkluzivní dodavatel pneumatik pro BMW Driving Experience.

Letošní edice specializovaných řidičských kurzů se opět zaměřuje na zlepšování dovedností jednotlivých řidičů, zvyšování bezpečnosti jízdy a výcvik techniky sportovní jízdy.

Všechny vozy BMW, používané v rámci akcí BMW Driving Experience, jezdí na pneumatikách Bridgestone, přičemž účastníci letošních kurzů programu BMW Driving Experience budou mít také příležitost usednout za volant nového vysokovýkonného kupé BMW M4 a nového revolučního kompaktního elektromobilu BMW i3.

Bridgestone byl jako výhradní dodavatel originální výbavy pro elektromobil i3 jasnou volbou. Pneumatiky Bridgestone jsou dokonale přizpůsobeny potřebám tréninkových programů, které testují dovednosti řidičů v různých podmínkách, protože umožňují řidičům objevovat a posouvat své limity bezpečně a s naprostou jistotou. 

Specializované kurzy předchozích ročníků programu BMW Driving Experience absolvovalo více než 50 000 motoristů z celé Evropy. Rozmanitá nabídka zahrnuje kurzy bezpečné jízdy, výcvik jízdy na sněhu a ledu, jakož i školu závodního a profesionálního řízení. Nabízeny jsou rovněž akce BMW M Experience, cestovatelské výpravy a na míru střižené zážitkové akce pro řidiče.

Společná vize

Rozhodnutí prodloužit exkluzivní partnerství společnosti Bridgestone s programem BMW Driving Experience je dokladem intenzivní spolupráce mezi oběma značkami. Nejnovějším produktem tohoto plodného partnerství je pneumatika Bridgestone Ecopia EP500 s technologií „ologic“, která byla vyvinuta exkluzivně pro elektromobil BMW i3. Aerodynamická pneumatika „ologic“ stanovuje nová měřítka energetické účinnosti a lehké konstrukce bez kompromisů v oblastech bezpečnosti a přilnavosti na mokru, čímž připravuje půdu pro uskutečnění elektrické revoluce v silniční dopravě v Evropě i ve světě.

„BMW a Bridgestone sdílejí společnou vizi bezpečnosti a trvale udržitelné mobility,“ říká Jake Rønsholt, ředitel oddělení korporátní a značkové komunikace. „Naše pokračující spolupráce s programem BMW Driving Experience posouvá toto partnerství na novou úroveň.“ 

zdroj: Bridgestone, BMW

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy