Peugeot uvádí model 301 na čínský trh a urychluje svoji expanzi na největším automobilovém trhu na světě

Peugeot | foto: Peugeot

Značka PEUGEOT využívá kantonský autosalon pro uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh a oznámení příchodu modelu PEUGEOT 2008, jehož prodej zde začne v dubnu 2014.

Díky vozu PEUGEOT 301, který se vyrábí v továrně ve Wu-chanu (společný podnik DPCA, provincie Chu-pej), značka PEUGEOT rozšiřuje svou nabídku a posiluje přítomnost ve strategickém segmentu C, který představuje více než 50 % čínského trhu. Nabídku obohacuje o cenově dostupný prestižní vůz, který splňuje očekávání zákazníků zaměřených na praktičnost, multifunkčnost a racionalitu.

Značka PEUGEOT takto hodlá dál urychlovat svou expanzi v Číně. Na konci října 2013 dosáhly prodeje značky PEUGEOT 225 000 vozů, což představuje nárůst o 29 %, tedy téměř dvakrát víc, než kolik činí nárůst trhu (+18%).

Uvedení vozu PEUGEOT 301 na čínský trh 

Model 301 zaznamenává úspěch na mnoha trzích. Před rokem byl uveden v zemích Maghrebu a ve východní Evropě, pak následovalo na jaře 2013 uvedení na Středním východě. K dnešnímu dni se registruje již více než 60 000 prodaných vozů. Prodejní cíle stanovené pro tyto regiony byly překročeny a pro uspokojení poptávky musela být navýšena výroba v továrně ve Vigo. Cílem značky PEUGEOT je dosáhnout v roce 2014 celkově více než 130 000 prodaných vozů.

PEUGEOT 301 využívá veškeré současné stylové principy značky. Vůz byl v úzké spolupráci mezi týmy design centra ve Vélizy (ADN) a v Šanghaji upraven tak, aby představoval homogenní a konzistentní celek, který bude splňovat specifické požadavky čínských zákazníků.

Společnost DongFeng Peugeot hodlá prodat během prvního roku 60 000 vozů 301 a splnit tak očekávání trhu. Prodejní síť, která se rychle rozrůstá, tvoří již 408 koncesionářů.

Společnost DongFeng Peugeot má díky tomuto novému vozu nejpestřejší nabídku, jakou kdy měla, a plní tak své plány růstu a rozvoje značky i její prodejní sítě.

 

PEUGEOT 301 je vůz, který dokonale ilustruje soulad mezi mezinárodní strategií značky PEUGEOT a strategií rozvoje společnosti DongFeng PEUGEOT na čínském trhu.

PEUGEOT na kantonském autosalonu

Kantonský autosalon je druhý největší čínský autosalon po Pekingu a Šanghaji, kde se autosalony pravidelně každý rok střídají. 

Tento rok společnost DongFeng PEUGEOT upoutá pozornost i vozem PEUGEOT 2008, který se vyrábí ve Wu-chanu a na trhu se objeví v dubnu 2014.

Společnost DongFeng PEUGEOT na svém stánku o rozloze 1 190 m2 představuje 14 vozů, což je nejbohatší nabídka v historii její existence v Číně a ukazuje na oblibu francouzské značky. Společnost zde představuje kompletní nabídku vozů 301, 307cross, 308, 408, 508, 3008 a importované vozy 2008, 4008, RCZ  a 308 CC.  

Ambiciózní cíle v Číně pro období 201 3–2015

Čína představuje pro značku PEUGEOT strategickou oblast. Plánuje zde rozmach, který se opírá o ambiciózní produktový plán, na základě něhož bude na čínský trh uvedeno v období 2013–2015 celkem 6 nových modelů. V roce 2014 půjde vedle vozu 301 o tři nové modely, které posílí působení značky na čínském trhu.

V roce 2015 bude mít PEUGEOT v zemi k dispozici síť 500 koncesionářů fungujících dle nejvyšších norem značky. Tato síť pokryje 85 % čínského území (oproti dnešním 74 %) a jeho cílem bude prodej 450 000 vozů ročně, tedy dvakrát víc než v roce 2012.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy